Death Stranding

صحبت‌های تازه نورمن ریدس در مورد عنوان Death Stranding

از زمان خود بسیار جلوتر بوده” و در مورد “برقراری ارتباط است”. این‌ها جملاتی هستند که نورمن ریدس در توصیف عنوان Death Stranding از آن‌ها استفاده کرده است.

آقای هیدئو کوجیما (Hideo Kojima) در سری عناوین Metal Gear به موضوعاتی پرداخت که کمتر بازی‌ای به سراغ آن‌ها می‌رود.

هم‌اکنون که ایشان آزادانه و بدون هیچ محدودیتی برروی عنوان در دست ساخت خود کار می‌کند، برای بسیاری از افراد این سوال پیش آمده که داستان Death Stranding در چه رابطه‌ای است!؟

براساس صحبت‌های اخیر آقای نورمن ریدس (Norman Reedus) بازیگری که کوجیما را در این پروژه همراهی می‌کند، مفهوم بازی دیوانه کننده است.

طی پادکستی که بتازگی در فضای مجازی منتشر شده و به نقل از وب‌سایت Metal Gear Informer، آقای ریدس در مورد عنوان Death Stranding اظهاراتی داشته‌اند. بخصوص ایشان در مورد ایده‌ و مفهوم بازی صحبت کرده‌اند که بسیار از زمان خود جلوتر است.

مفهوم بازی بسیار دیوانه کننده است، زیرا بمانند سایر بازی‌ها اینطور نیست که “همه را بکشید و بازی را برنده شوید”. Death Stranding در مورد برقراری ارتباط است. دقیقا نقطه مقابل عناوین دیگر بوده، و از زمان خویش بسیار جلوتر است. عناصری از رسانه‌های اجتماعی در بازی وجود خواهد داشت، و ایده کلی به این صورت است که شما بازی‌های بسیاری دارید و فارغ از فرهنگ و عقاید خود وارد اتاقی می‌شوید که کسی در آن نیست، و ارتباط فیزیکی خود را با دیگران از دست می‌دهید. به تجربه بازی می‌پردازید و پس از آن مجدد با دیگران ارتباط فیزیکی برقرار می‌کنید.

آخرین نمایش از عنوان Death Stranding در سال گذشته و طی مراسم The Game Awards ارائه شد ، ظاهرا بزودی خبرهای جدیدی از بازی منتشر خواهند شد.

Death Stranding قرار است در تاریخ نامشخصی بصورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن ۴ منتشر شود.

Death Stranding

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.